Тексерді: Оқу ісінің меңгерушілері: Алиманов А.Ж ......................
Шокаева А.Т ......................
Бөлім: Визуалды өнер |
Мектеп: Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі |
||||||
Күні: 06.10 |
Мұғалім: Хайрат Е |
||||||
Сынып: 5А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қала пейзажы. |
||||||
Осы сабақта қойылатын оқу мақсаттары
|
5.1.1.1 Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану. |
||||||
Сабақ мақсаты
|
|
||||||
Сабақ барысы: |
|||||||
Сабақ кезеңдері |
Педагог іс әрекет |
Оқушы іс-әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы
|
міндетін қою. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады. Қала пейзажы туралы қысқаша суреттер көрсету. Сұрақтар арқылы ой қозғау: «Қала пейзажы дегеніміз не?» |
сұрақтарға жауап беру
|
Өзін-өзі бағалау
|
Оқулық Слайд
|
|||
Сабақтың ортасы
|
Табиғаттың алуан түрлі болуы бейнелеу өнерінде пейзаждық жанрдың көптеген түрінің қалыптасуына ықпал етті. Пейзаж түрлері: Ауыл Саябақ Теңіз Сәулет пейзажы, бірақ бүгін біздің қарастыратымыз: қала пейзажы. Қала пейзажында адамзат қолымен салынған биік ғимараттар, көшелер, даңғылдар, алаңдар, жағалаулар және басқа да көрікті жерлер бейнеленеді.
Шығармашылық жұмыс: Қала пейзажының элементтерін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық жұмысын ұйымдастыру.Оқушыларды топқа бөлу. Тапсырма 1: "Қаланың көрінісін аяқта" (10 минут)
Тапсырма 2: "Менің арманымдағы қала" (15 минут)
|
|
|
|
|||
Сабақтың соңы |
V.Үй тапсырмасы: Қаланың кешкі көрінісін бейнелеу.
|
Оқушылар жаңа пәндік терминдерді қолдана отырып, жұмыстарын көрсетіп қорғайды. Сабақ соңында оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын талқылайды, ұсыныстар береді. |
Әр топ басқа жұмыстарын бағалайды.
|
|
|||