Күні: 22.11.2021 |
Мектеп: «Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Алиманова Ш.Б. |
|
Бөлім: Уақыт |
Пән: дүниетану |
|
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Спорт - денсаулық кепілі!. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: спорт түрлерін топтастырып, спорт түріне өзінің бойындағы қабілеттерін анықтай алады. Көптеген оқушылар: спортпен тұрақты түрде шұғылданудың маңызын талқылайды. Кейбір оқушылар: денсаулық туралы мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіреді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. Созылып оңға бір, Созылып солға бір. Иіліп алдыға, Шалқаям артқа бір. Отырсаң ұзақтау, Жаттығу қажет бір.
«Теңге алу» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді: - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? - Жеті аталарыңды атаңдар. - Ататекті, жеті атаны білу маңызын сен қалай түсінесің? -Отбасы мүшелерін туысқандар деп атауға бола ма? -Туыс деген ұғымды қалай түсінесің? - Туысқандық байланысты анықтайтын атауларды ата. Топқа бөліну және жаңа тақырыпты ашу «Шаңғышылар», «Футболшылар» Топқа бөліну --Бұл қандай спорт түрлері? - Спорт не үшін қажет? -Қандай спорт түлерін білесіңдер? Атаңдар. -Қандай спорттық жарыстарды атай аласыңдар? -Өздерің қандай спорттық секцияға қатысып жүрсіңдер? Не үшін қатысасыңдар? - Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар? Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Жаттығу жасайды.
Сұрақтарға жауап береді. Тақырып атауын табады. Топқа бірігеді.
|
Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.
|
теңгелер
Шаңғышылар мен футболшылардың суреттері
|
Жаңа білім 15 мин
2 мин
Бекіту 15 мин
|
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады. А) Сөздік жұмысы. Спорт-спорт-sport Спорттық сайыс-спортивные соревнования - sport competitions Ә) Суретпен жұмыс. Адамдардың спортпен айналысуының басты үш себебін ата. 1. Денсаулығын мықты болады 2 .Денен шынығады 3. Жақсы көңіл күй ,демалу үшін Ойын «Спорт түрлері» -Плакатқа суреттерге қарап қысқы спорт түрлерін ата. Жазғы спорт түрлерінен жапсыру айырмашылығы неде? Ә) Мәтінмен жұмыс. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: -Адам өміріндегі спорттың маңызын сен қалай түсінесің?
Сергіту сәтінде «Пантомимо» ойынын ойнайды. Бір оқушы шығып, қимыл қозғалыс арқылы қандайда бір спорт түрін бейнелейді. Сынып оқушылары ол спорт түрін атайды.
Оқулықпен жұмыс (Т, Д) 2-тапсырмада «Серпілген сауалдар» әдісімен жүзеге асырылады. -Сендер қандай спорт түрімен айналысасыңдар? -Ол спорт түрін таңдауларыңа не себеп болды? -Бұл спортқа келер алдында алдарыңа қандай мақсат қойдыңдар? -Сендерге Айжан мен Асқардың берген жауабы ұнады ма? Не себепті? Қорытынды жаса. -Жерлестерімізден үлкен спортта жеңіске жеткен қандай спортшыларды танисың? -Спортшы туыстарыңды ата. Қандай жетістігін атай аласың? Сең білесің бе? - Соңғы олимпиадалық ойында жеңіске жеткен қазақстандықтарды ата. Біздің мектебімізде де спорт сайысына қатысқан балалар бар және жеңіске жнткен Облыстық волейтбол жарысында1 орынға ие болған Аубакиров Н. 11 сынып оқушысы |
Сәйкес қимылдар жасап, дауыстап хормен айтады. Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасайды. |
Дескриптор:
Дескриптор:
-Спортқа келу мақсатын атайды- . Айжан мен Асқардың берген жауабын талдап, қорытынды жасайды -Жерлес, туыс спортшыларды, жетістіктерін атайды- |
Оқулық, дәптер
Спорттық суреттер
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.
Үй тапсырмасы: 30-31 бет. Мәтінді түсініп оқып, мектептегі спорт жарысына қатысушы оқушылардан, мұғалімдерден сұқбат алыңдар. Ол үшін алдымен сұрақтарды жүйелеп жазып алыңдар. |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
доп
Алдма ағашы, Қызыл алма,сары алма, жасыл алма |