"Ақмола облысы  білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Уленты отдела  образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ 1 "А" сынып Әліппе кезеңі "Ж әріпі мен дыбысы"

                                      Тексерді:                                                                 Алиманов А.Ж.

                                                                                                            Елюбаева А.С.

                                                                                

 

Өлеңті ауылының ЖОББМ

Пән   мұғалімі:Рыздық Ж.

 

Күні:19.11.21ж.

 

 

Сынып: 1«А»

Қатысқандар  саны:

Қатыспағандар саны:

 

Сабақтың  бөлімі

Әліппе  кезеңі

 

Сабақтың  тақырыбы:

Ж әріпі  мен  дыбысы

 

Сабақтың  мақсаты:

1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен  мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны  бойынша сұрақ қою,  сұраққа жауап беру;

 

Барысы

 

 

 

Жоспарланған  уақыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушылардың

 іс-әрекеті

Бағалау

 

Ресустар

 

 

Сабақтың  басы

Ұйымдастыру

  1. 5 мин.)

Сәлеметсіңдер,HeIIey, здраствйте

Психологиялық дайындық

Ашық аспан болсын,

Әр күніміз  біздің.

Сәттілікке толсын!

Әліппе пәнінен

Білмегенді білейік

Үйренейік, күлейік.

Топқа бөлу: «Қима қағаздар»   Шана,Шаңғы

Үш тілде амандасып  аламыз

 

Шатттық шеңберге тұрғызып айтқызам

 

 

 

Шана,шаңғы суреттері

арқылы оқушылар топқа бөлініп.

 

 

 

Қолдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

«Ыстық орындық»  әдісі

1.Дыбыс дегеніміз  не? (естиміз, айтамыз)

2.Әріп дегеніміз  не?

(Көреміз, жазамыз)

3.Дауысты дыбыс дегеніміз не?

4.Дауыссыз дыбыс дегеніміз  не?

5. Өткен сабақта қандай әріп өттік? (Ғ әрпі )

6. Ғ әрпіне сөз айт?

7. Ол сөзде неше дыбыс ? Неше буын бар?

8.Дауысты дыбысты қандай түспен боямыз?

9.Дауыссыз дыбысты қандай түске боямыз?

Қызығушылығын  ояту:  Балалар  біз  қазір «Галерияға» саяхат

жасаймыз.

Ненің суретін  көріп  тұрсыңдар?

-Оқушылардың  жауабы

Ендеше  бүгін  біздің  өтетін  сабағымыздың  тақырыбы қандай?

Оқушылар  жауабы

 Ендеше , балалар бүгін біз Ж әрпімен танысамыз.

ЖЖ деп айтып көрейікші?

Ж қандай дыбыс?

Жақсы .

Сөздерің қай жерлерінде кездесіп  тұр?

 

 

 

 

 

Әр жауаптан соң шапалақ

 

орындық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқушылар  сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дауыссыз дыбыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ж әрпіне байлансты суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЖЖ әрпінің суреті

 

Сабақтың  ортасы

(20 мин.)

Мағынаны  тану:

Оқулықпен  жұмыс:

Суретпен жұмыс:

Суреттен кімдерді  көріп тұрсыңдар?

Олар не істеп жүр?

Тағы нелер бар?

Мәтінді  оқу;

А.Мұғалімнің оқуы;

Ә.Оқушылардың оқуы тізбектеп;

 «Микрафон» әдісі

Мәтін  бойынша  сұрақтар  қою

1.Мәтін  не туралы?   жарыс

2.Кімдер  арасында өтті жарыс? оқушылар

3.Сыныптан кімдер қатысты?  Ораз, Ажар.

4.Қайсы  жеңеді деп ойлайсың?

Сергіту сәті.  Ойын: «Көңілді  қалпақ»

Басына қалпақ түскен оқушы Ж әрпіне  сөз айтады.

Топтарға тапсырма:

1 – топ

Дыбыстық талдау  жасау.

Жіп, әже, жеті,

жылан.

2- топ.

Сәйкестендіру

Ж                 әже

Ө                  жолбарыс

Ж                 өрік

Ә                  жылқы  

Екі  топқа ортақ тапсырма.

Ж әрпіне байланысты ойыншықтардың атын айтып  буынға  бөледі.

Дәптермен жұмыс:

Ж әрпін көркем етіп жазады. Сөздерді көркем етіп жазады.

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқиды

 

 

 

мәтін бойынша  сұрақтарға  жауап  береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ тапсырмалырды   орындау  арқылы  жаңа  сөздермен  танысады,талдайды.

 

 

 

 

 

 

Ж әрпін ауада жазамыз,тақтада көрсетіледі.

 

 

Тамаша!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтың жауабын баспармақ арқылы бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жарайсың!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер, плакат, ойыншық-тар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дәптер

Сабақтың  соңы

(5 мин.)

Ойтолғау:

Бүгінгі  сабақта  не қиын болды?

Не  қызық  болды?

Не  пайдалы  болды?

 

 

 

 

Үйге  тапсырма:

 65 оқу,түсінігін айту

 

 

 

 

Бағалау

сабаққа  қатысқан  оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын

 

смайлик-тер

 

 

Кері  байланыс

Бағдаршам әдісі

Сабақтың қаншалықты түсінгендерін бағалайды

 

бағдаршам

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 25.11.2021 10:40
Құрылған күні: 25.11.2021 10:40

Текст