"Ақмола облысы  білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Уленты отдела  образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қазақстанда ғылымның дамуы. Ғалым Қаныш Сатпаев» атты ашық сабақ 4 А сыныбы

 Білім беру ұйымының атауы

«Өлеңті ауылының ЖОББМ»  КММ

Пәні:

Дүниетану

Бөлім:

Мәдени мұра

Педагогтің аты-жөні:

Шокаева Айсулу Тулегеновна

Күні:

21.11.2025

Сынып: 4 «А»

Қатысушылар саны: 12

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанда  ғылымның дамуы.

Ғалым Қаныш Сәтбаев

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.3.1 Қазақстанның ХХІ ғасырлардағы ғылым саласында жеткен жетістіктерін айту;

4.3.4.1 өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткердің елімізге сіңірген еңбектері туралы қорытынды жасау.

 Сабақтың  мақсаты

Қазақстанның ғылымдағы жетістіктерімен таныс болады.

Ғалым Қаныш Сәтбаевтың өмірбаянымен танысады.

Қаныш Сәтбаевтың  шығармашылық және еңбек салаларындағы  елі-мізге сіңірген  еңбегімен танысады.

 

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Қараша:Әділдік және жауапкершілік

 

   Қазақстандағы ғылымның дамуы. Ғалым Қаныш Сәтбаев тақыры-бында қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, ынты-мақтастық құндылықтары мақсатты түрде дарытылады.

 

                                                                         Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.Ұйымдастыру кезеңі

- Сабаққа дайынбыз ба?

- Көңіл күйлеріңіз қалай?

Бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу.

 

II. Үй тапсырмасын тексеру

Қазақстанның экономикадағы жетістіктері оқу, мазмұндау.

«Бинго лотореясы» әдісі (сұрақ-жауап)

 

 

III. Жаңа сабақ

 А)    «Миға шабуыл» әдісі

Ғылым, ғалым сөздерін қалай түсінесіңдер?

 

Ғылым- адамзат қызметінің бір түрі. Оның негізгі міндеті- әлем туралы білімді дамыту және оны жүйелеу.

Ғалым -  ғылыми әдістер  арқылы адамзат білімін жетілдіру мен молай-туға үлес қосқан тұлға. Ол жүйелі түр-де деректерді жинайды, ғылыми экспе-римент жасап,  қорытынды шығарады, жаңа әрі сенімді білімге қол жеткізеді.

Өндіріс-пайдалы өнім жасау қызметі және нәтижесі ретінде табиғи ресурс-тарды түрлендіруі.

Ә) Қаныш Сәтпаевтың портретін көрсету. Бұл кім?

Б) Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Тірек сөздер; ғылым, ғалым, өндіріс.

 

В) Қаныш Сәтпаевтың өмірбаянына шолу. Бейнежазба көру.

 

Оқулықпен жұмыс

Мәтінмен жұмыс

  1-тапсырма

«Дереккөзді талдау» әдісі

Мәтінді үш қатарға бөліп оқыту.

   Мәтін үзіндісін оқып, 5 сұраққа дәл жауап беріңіз.

 

Пайдалы қазбалар картасы.

| Мыс кені | 1930-шы жж. | Жезқазған; | Ғылым орталығы | 1946 | Алматы.

Сөздік жұмыс

Геолог -  бұл жер қабаттарын зерттеп, оның құрылымы, құрамын және жер астындағы табиғи байлықтарды анық-тайтын маман.

 

2-тапсырма.

Қаныш Сәтпаев

кластер құрастыр (тақтаға жазу)

 

                  Қ.Сәтбаев

 

           
     
 
 
 

 

 

 

ғалым       зерттеуші     геолог

 

 

Сергіту сәті    бейнежазба арқылы

 

Жұптық жұмыс

3-тапсырма.    Сәйкестендір.

 

1899-1964ж.ж.

Қойдың қай тұқымын асылдандырды?

Қаныш Сәтбаев

Қ.Сәтбаев қай жылдары өмір сүрді?

1946 ж. 1 шілде

Қазақстан Ғылым академиясы қай жылы ашылды?

Меринос

Ғылым академиясының тұңғыш президентін ата

Ғабдулғани

Қ.Сәтбаевтың шын есімін тап

 

4-тапсырма.

Тұрғылықты жердегі пайдалы қазбалар тізімін жасаңдар.

Ақмола облысы

 Алтын, уран, никель, кобальт, гранит, әктас, мәрмәр, құм, саз, мыс,молибден, темір, көмір Сарадыр.

 

Қосымша ақпарат.  Сен білесің бе?

-Ғалымның осы сөзін қалай түсіндің?

IV. Қорытындылау

 

Кері байланыс.

Тақтадағы сұрақтар: Кім? Не істеді? Қашан? Қайда? Неге маңызды?

 

V. Үйге: 46-48 бет оқу, мазмұндау.

Өз облысынан қандай ғалымдар шыққанын анықтап, қай салада қызмет еткенін жазып келу.

 

VI. Бағалау.

 Мұғалімнің бағалауы

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қ.Сәтбаев ту-ралы мәлімет-термен таны-сады

 

 

 

Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

Картадан мыс кені мен ғылым орталығын көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғалым туралы кластер құрайды

 

 

 

 

Бойларын сергітеді

 

 

 

 

Сәйкестендіру жұмысын жасайды

 

 

 

 

 

 

пайдалы қазба-лар тізімін жасайды

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс береді

 

 

 

 

ҚБ: Жарайсыңдар!

 

 

 

 

Дескриптор:

сұрақтарға жауап береді-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

сұрақтарға жауап береді-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Қ.Сәтбаев туралы мәліметтерді пайдаланады-1б

 

 

 

Дескриптор:

Ғылыми жаңалықтар туралы біліп, сұрақтарға жауап береді-2 б

 

Дескриптор:

Картадан мыс кені мен ғылым орталығын көрсетеді-1б

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Ғалым туралы кластер құрай алады-1б

 

 

Тамаша жұмыс жасадыңдар!

 

 

 

 

Дескриптор:

Сәйкестендіру жұмысын жасай алады-1б

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

пайдалы қазбалар тізімін жасай алады-1б

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Қ.Сәтбаевтың  еңбектерін атайды-1б

 

 

 

 

      слайд

 

 

 

 

 

      слайд

 

 

 

 

 

 

Ғылым академия-сы туралы және Қ.Сәтбаев туралы

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қ.Сәтбаев туралы бейнебаян

 

 

Қазақстан

дағы ғылым-ның

жетістік-тері туралы бейнебаян

 

Пайдалы қазбалар

картасы

 

 

 

 

 

 

  кластер

 

 

 

 

 

 

 

бейнежазба

 

 

 

 

Сәйкес-тендіру парағы

 

 

 

 

 

Пайдалы қазбалар

картасы

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Текст