|
Білім беру ұйымының атауы |
«Өлеңті ауылының ЖОББМ» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Мәдени мұра |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шокаева Айсулу Тулегеновна |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
21.11.2025 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 «А» |
Қатысушылар саны: 12 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанда ғылымның дамуы. Ғалым Қаныш Сәтбаев |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.3.3.1 Қазақстанның ХХІ ғасырлардағы ғылым саласында жеткен жетістіктерін айту; 4.3.4.1 өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткердің елімізге сіңірген еңбектері туралы қорытынды жасау. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның ғылымдағы жетістіктерімен таныс болады. Ғалым Қаныш Сәтбаевтың өмірбаянымен танысады. Қаныш Сәтбаевтың шығармашылық және еңбек салаларындағы елі-мізге сіңірген еңбегімен танысады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Қараша:Әділдік және жауапкершілік
|
Қазақстандағы ғылымның дамуы. Ғалым Қаныш Сәтбаев тақыры-бында қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, ынты-мақтастық құндылықтары мақсатты түрде дарытылады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс-тар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
I.Ұйымдастыру кезеңі - Сабаққа дайынбыз ба? - Көңіл күйлеріңіз қалай? Бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу.
II. Үй тапсырмасын тексеру Қазақстанның экономикадағы жетістіктері оқу, мазмұндау. «Бинго лотореясы» әдісі (сұрақ-жауап)
III. Жаңа сабақ А) «Миға шабуыл» әдісі Ғылым, ғалым сөздерін қалай түсінесіңдер?
Ғылым- адамзат қызметінің бір түрі. Оның негізгі міндеті- әлем туралы білімді дамыту және оны жүйелеу. Ғалым - ғылыми әдістер арқылы адамзат білімін жетілдіру мен молай-туға үлес қосқан тұлға. Ол жүйелі түр-де деректерді жинайды, ғылыми экспе-римент жасап, қорытынды шығарады, жаңа әрі сенімді білімге қол жеткізеді. Өндіріс-пайдалы өнім жасау қызметі және нәтижесі ретінде табиғи ресурс-тарды түрлендіруі. Ә) Қаныш Сәтпаевтың портретін көрсету. Бұл кім? Б) Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Тірек сөздер; ғылым, ғалым, өндіріс.
В) Қаныш Сәтпаевтың өмірбаянына шолу. Бейнежазба көру.
Оқулықпен жұмыс Мәтінмен жұмыс 1-тапсырма «Дереккөзді талдау» әдісі Мәтінді үш қатарға бөліп оқыту. Мәтін үзіндісін оқып, 5 сұраққа дәл жауап беріңіз.
Пайдалы қазбалар картасы. | Мыс кені | 1930-шы жж. | Жезқазған; | Ғылым орталығы | 1946 | Алматы. Сөздік жұмыс Геолог - бұл жер қабаттарын зерттеп, оның құрылымы, құрамын және жер астындағы табиғи байлықтарды анық-тайтын маман.
2-тапсырма. Қаныш Сәтпаев кластер құрастыр (тақтаға жазу)
Қ.Сәтбаев
ғалым зерттеуші геолог
Сергіту сәті бейнежазба арқылы
Жұптық жұмыс 3-тапсырма. Сәйкестендір.
4-тапсырма. Тұрғылықты жердегі пайдалы қазбалар тізімін жасаңдар. Ақмола облысы Алтын, уран, никель, кобальт, гранит, әктас, мәрмәр, құм, саз, мыс,молибден, темір, көмір Сарадыр.
Қосымша ақпарат. Сен білесің бе? -Ғалымның осы сөзін қалай түсіндің? IV. Қорытындылау
Кері байланыс. Тақтадағы сұрақтар: Кім? Не істеді? Қашан? Қайда? Неге маңызды?
V. Үйге: 46-48 бет оқу, мазмұндау. Өз облысынан қандай ғалымдар шыққанын анықтап, қай салада қызмет еткенін жазып келу.
VI. Бағалау. Мұғалімнің бағалауы |
Сұрақтарға жауап береді
Сұрақтарға жауап береді
Қ.Сәтбаев ту-ралы мәлімет-термен таны-сады
Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.
Картадан мыс кені мен ғылым орталығын көрсетеді.
Ғалым туралы кластер құрайды
Бойларын сергітеді
Сәйкестендіру жұмысын жасайды
пайдалы қазба-лар тізімін жасайды
Кері байланыс береді
|
ҚБ: Жарайсыңдар!
Дескриптор: сұрақтарға жауап береді-1б
Дескриптор: сұрақтарға жауап береді-1б
Дескриптор: Қ.Сәтбаев туралы мәліметтерді пайдаланады-1б
Дескриптор: Ғылыми жаңалықтар туралы біліп, сұрақтарға жауап береді-2 б
Дескриптор: Картадан мыс кені мен ғылым орталығын көрсетеді-1б
Дескриптор: Ғалым туралы кластер құрай алады-1б
Тамаша жұмыс жасадыңдар!
Дескриптор: Сәйкестендіру жұмысын жасай алады-1б
Дескриптор: пайдалы қазбалар тізімін жасай алады-1б
Дескриптор: Қ.Сәтбаевтың еңбектерін атайды-1б
|
слайд
слайд
Ғылым академия-сы туралы және Қ.Сәтбаев туралы суреттер
Қ.Сәтбаев туралы бейнебаян
Қазақстан дағы ғылым-ның жетістік-тері туралы бейнебаян
Пайдалы қазбалар картасы
кластер
бейнежазба
Сәйкес-тендіру парағы
Пайдалы қазбалар картасы
оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||