"Ақмола облысы  білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Уленты отдела  образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қазақтың кәсіби музыкасы.Дәстүрлі күйшілік өнер" атты музыка пәнінен ашық сабақ

                                                                                                                             Тексерген:

                                                                                                                              Алиманов А.Ж.

                                                                                                                               Шокаева А.Т.

 

 

Білім беру ұйымының атауы:«Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

 Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ тақырыбы: Қазақтың кәсіби музыкасы.Дәстүрлі күйшілік өнер

Бөлім: Классикалық музыканың үздік туындылары

 

Педагогтің аты – жөні: Хуралхан Б.Х.

Күні 10.10.2025ж.

 

 

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қазақтың кәсіби музыкасы.Дәстүрлі күйшілік өнер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1 тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі және жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтау.

Сабақ мақсаты:

  • Қазақ халқының кәсіби күйшілік өнерімен танысамыз; 
  • Күйші - композиторлар – Құрманғазы Сағырбайұлы,,Тәттімбет Қазанғапұлы өмірбаянымен, шығармашылығымен танысамыз;
  • «Адай», «Саржайлау» күйлерін тыңдап талдаймыз;
 

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

 

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ ортасы

 

   10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

 

 

I.Ұйымдастыру кезің:

Оқушылармен амандасу.

Сыныпты түгендеу.

Оқушыларды топқа бөлу   4 топқа бөлінеді:

I топ – «Домбыра»

II топ – «Жетіген»

III топ – « Қобыз»

IV топ – «Шертер»

 

II. Үй тапсырмасын тексеру:

Балет өнері дегеніміз не?

Ермек Серкебаев кім?

Шара Жинеқұлова жайында әңгімеле?

III.Жаңа сабақ

Сабақ мақсаты мен сабақ барысында орындалатын іс-әрекеттерді анықтау

 

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы, балалар, дәстүрлі

күйшілік өнер.                                            

Күй – қазақтың домбыра, қобыз, шертер, сыбызғы т.б. сияқты ұлттық

музыка аспаптарында орындалатын әуен-саз.

Күй – бағдарлы мазмұны бар, көркемдігі жоғары аспаптық жанр. Онда табиғи құбылыстар, тарихи оқиғалар, Жан-жануарлар, түрлі оқиғалар суреттеледі.

Күй тақырыбына, мазмұнына қарай аңыз күй, тартыс күй, лирикалық болып бөлінеді.

Домбыра күйлері орындалу мәнері мен құрылымдылық ерекшеліктеріне қарай «Төкпе және Шертпе » деп екі түрге бөлінеді.

Төкпе күй - оң қолдың саусақтары бірігіп, жоғары төмен серпіліп орындалатын күй.

Шертпе күй - оң қолдың саусақтарымен шертіліп орындалатын күй

(Домбырада ойнап көрсету)

 

ХІХ ғ. Күйшілік өнердің одан әрі дамуына Құрманғазы, Тәттімбет, Дина, Сүгір, Ықылас, Қазанғап,  Абыл сияқты күйшілер өз үлесін қосты.

IV.Топтық жұмыс:

I топ – «Домбыра» – Құрманғазы Сағырбайұлы Өмір баяны шығармашылығы

II топ – «Жетіген» Тәттімбет Қазанғапұлы Өмір баяны шығармашылығы

III топ – « Қобыз»  «Саржайлау» Күйінің шығу тарихы

IV топ – «Шертер»  «Адай» күйінің шығу тарихы

Сергіту сәті: Би, биле биле

 

 

 

Оқушылар қағаздарда жазылған музыкалық аспаптар атаулары бойнша топқа бөлінеді

 

 

 

 

Оқушылар үйге берілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Қазақ халқының дәстүрлі күйшілік өнерімен танысады;            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Әр топ

берілген композитор жайлы, оның өмірбаяны, шығармашылығы жайында постер жасау арқылы  түсіндіреді.

 Берілген күйлердің шығу тарихын түсіндіреді

 

 Постер қорғаған топты бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ауызша бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шапалақ соғу арқылы

Музыка аспабы – домбыра,

Интерактив тақта, Power Point бағдарламасында

дайындалған слайд. Композиторлардың суреттері.

 

 

 

 

 

Әр топ оқушылары құрастырған постерлерін қорғайды.

Сабақ соңы

    5 м

V.Рефлексия

1.Мен не білдім?

2.Бүгін мен не үйрендім?

3.Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

4.Қай тапсырманы мен оңай орындадым?.

VI. Үй тапсырмасы: Күйшілер туралы кітапша жасап келу

Сабақты қаншалықты меңгергендерін түсті таңдау арқылы бағалайды

 

Бас бармақ әдісі арқылы

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Текст